U bevindt zich hier: Home » Blog
Wat is een QR code en hoe werkt een QR code?  Onderwerp:

Populair: Wat is een QR code en hoe werkt een QR code?

Geplaatst op 03-05-2014 De QR code bestaat al sinds 1994 maar is pas sinds een paar jaar erg populair op flyers, posters en ander drukwerk. Echter is het voor veel mensen nog niet helemaal duidelijk wat een QR code is, wat je met een QR code kunt en hoe je hier goed gebruik van kan maken. In deze blogpost wordt er antwoord gegeven op al deze vragen.

Lees dit Artikel
De evolutie van ontwerpstijlen van posters  Onderwerp:

De evolutie van ontwerpstijlen van posters

Geplaatst op 10-09-2015 Posters zijn er in allerlei verschillende soorten en maten en worden voor veel doeleinden gebruikt. Maar hoe zijn deze nou ontstaan en hoe werden ze gemaakt? In deze blog wordt op verschillende punten dieper ingegaan. Het ontstaan en de verschillende ontwerpstijlen en de evolutie van festival posters.
Lees dit Artikel
Vintage Coca Cola Advertising  Onderwerp:

Vintage Coca Cola Advertising

Geplaatst op 263-07-2014 Als een ontwerper word ik graag geinspireerd door alle dingen om mij heen. Zelf vind ik het erg leerzaam en leuk te kijken naar alle soorten advertising van grote merken, zowel van vroeger als die van nu. Coca Cola bestaat al bijna 130 jaar en heeft in deze jaren een flinke impact gehad op de visualisatie van productreclame.

In deze blogpost heb ik een mooi overzicht gemaakt van verschillende vintage reclameposters / advertising van Coca Cola vanaf het jaar 1900.

Lees dit Artikel
Creatieve en inspirerende reclamecampagnes  Onderwerp:

Creatieve & inspirerende reclamecampagnes

Geplaatst op 16-03-2013 Ben je inspiratieloos en heb je totaal geen ideeën voor je producten of diensten en heb je geen zin in een lange wandeling, yoga of een andere methode om je inspiratie op te doen? Ik ook niet! Daarom heb ik een overzicht gemaakt van allerlei geweldig creatieve reclamecampagnes die je inspiratie wellicht een flinke boost geven.

Lees dit Artikel
Verborgen boodschappen in reclame  Onderwerp:

Verborgen boodschappen in reclame

Geplaatst op 16-03-2013 Vaak heb je het niet eens door hoeveel ons geheugen onbewust opslaat en hoe reclames op televisie, op internet of via posters invloed hebben op ons leven. De kracht van deze verborgen (subliminale) boodschappen is een welbekende reclametechniek.

Lees dit Artikel

Populair



Overige berichten

Nieuwsbrief aanmelden

* Verplichte velden

Een vrijblijvende offerte?

Heeft u vragen, wilt u een vrijblijvende offerte aanvragen of bent u op zoek naar vrijblijvend advies voor uw website en/of drukwerk? Dan kunt u te allen tijden contact met ons opnemen.
Timeless Design
Didamseweg 25c
7037 DJ (Loer)beek
Gemeente Montferland
T.A.V. Frank van der Heijden
Tel: 0316 - 2000 16
Mobiel 06 53541887
E-mail: info@timelessdesign.nl
naar
boven
Copyright © Timeless Design 2014 | Alle rechten voorbehouden   |   Privacy Verklaring   |   Cookie Verklaring