Stel je voor...
1
Een ambitieuze, goed opgeleide, technologie-minded millennial.
Ze is een gedreven en ambitieuze designer, altijd op zoek naar de nieuwste technologische ontwikkelingen.
Een echte trendsetter die het niet erg om geld uitgeven aan producten die haar leven makkelijker maken.
Ze is altijd op zoek naar nieuwe technologie die haar creativiteit en productiviteit verhoogt.
Welk merk computer past bij deze doelgroep?
Toon antwoord
Dacht je aan Apple?
2
Een actieve, gedreven en sportief persoon die een passie heeft voor fitness, rennen en sport.
Ze is altijd op zoek naar manieren om haar prestaties te verbeteren en haar grenzen te testen.
Ze is bereid om hard te werken voor haar doelen en is gedreven om succesvol te zijn.
Ze op zoek naar producten die comfortabel zijn en haar ondersteunen in sportieve activiteiten.
Welk merk kleding past bij deze doelgroep?
Toon antwoord
Dacht je aan Nike?
3
Een stoere, krachtige, avontuurlijke, vrijheid zoekende persoon die op zoek is naar uitdagingen en broederschap.
Ze houdt van het ontdekken van de wereld, het hebben van nieuwe ervaringen en het verkennen van de wegen.
Thuis voelt ze zich opgesloten en rijden is haar manier om te ontsnappen aan de realiteit, alleen dan voelt ze zich vrij en gelukkig.
Welk merk motor past bij deze doelgroep?
Toon antwoord
Dacht je aan Harley Davidson?
Zonder dat er gepraat wordt over een product of service, kun je al enigszins inbeelden welk merk past bij deze personages.
Het
vertrouwen en gevoel dat deze personages naar dit merk hebben
is zo sterk, dat ze telkens opnieuw voor dit merk zullen kiezen...en dat is branding.
"A brand is a person's gut feeling about a product, service, or organization."
Martin Neumeier