6921 TP Duiven
Om de kwaliteit van je producten en services hoog te houden is het belangrijk te meten hoe tevreden je klanten zijn. Dit is een belangrijk onderdeel van branding als je wilt dat mensen een positief beeld hebben over jouw bedrijf.
Soms is het belangrijk dat je een specifiek beeld krijgt wat de klant precies waardeert over je product of service, en hier kan een vragenlijst of enquête een passende oplossing zijn.
Met deze tools kun je specifiek ingaan op alle onderdelen en stappen en heel gedetailleerde vragen stellen die je inzicht kunnen geven over waar je eventueel nog in kunt groeien.
Zo kun je specifiek vragen welk onderdeel hij/zij het als fijnst ervaarde, maar ook aangeven welke onderdelen onduidelijk of moeilijk zijn.
Een goed opgebouwde vragenlijst is essentieel om deze belangrijke data te kunnen krijgen.
Maar een vragenlijst moet naast de juiste vragen ook qua structuur goed zijn opgebouwd. Mensen zijn geneigd soms ongeduldig te zijn en hebben geen zin veel tijd te investeren voor feedback.
Het toepassen van de juiste visuele strategieën in de opbouw van jouw vragenlijst zorgt ervoor dat de klant de aandacht erbij houdt en hierdoor continu de meest waardevolle feedback doorgeeft.
Ik help bedrijven bij het maken van zowel online als offline vragenlijsten die je kunt overhandigen aan hun klanten. Daarbij help ik ook met het opstellen van de juiste vragen.
Elk bedrijf is uniek en daardoor ook elke situatie. In een vrijblijvend gesprek wordt het al snel duidelijk wat er moet gebeuren en welk soort design en mogelijkheden het beste bij je (bedrijf) past. Ben je geïnteresseerd in de mogelijkheden? Neem dan contact met mij op.