Presenteren van nazorg, updates en aftersales

Het gevoel dat een klant over jouw heeft is onderdeel van jouw branding. Het is dus belangrijk dat je klant niet alleen tevreden is, maar ook tevreden blijft. Dit zorgt voor klantenbinding en is enorm belangrijk binnen je brandingstrategie. Nazorg, updates en aftersales is een essentieel onderdeel om te zorgen dat je klanten tevreden blijven.

Ik help bedrijven bij de presentatie van deze nazorg, updates en aftersales. Bied jij na de oplevering van een product of project nog extra services aan of zou jij graag een manier willen om aan je huidige klant meer producten te verkopen? Dan help ik je bij de visualisatie en uitwerking hiervan zodat jij deze perfect kunt presenteren.

 

 

Krachtig presenteren en duidelijk visualiseren van nazorg

Het doel van nazorg is natuurlijk het in stand houden van de kwaliteit van het product / service dat je hebt opgeleverd. Dit kan door onderhoud en zorgen dat alles up-to-date blijft. Het is dus belangrijk dat de klant goed geïnformeerd wordt over alle redenen waarom dit zo belangrijk is en de klant moet een duidelijk beeld krijgen over de werkzaamheden en planningen die hieromheen vallen.

Ik help klanten met het presenteren van deze vormen van nazorg. Door het goed te visualiseren van voordelen, de nazorg in bijvoorbeeld een flyer, boekje of kaartje dat je meegeeft bij een bestelling of afgeeft bij een levering. Of digitaal als visueel in de bijlage van een mail. Ook help ik bedrijven bij het ontwerpen van een duidelijke tijdlijn om je klant goed te informeren over de tijdstippen wanneer eventueel onderhoud en updates gepland kunnen worden en wanneer je weer contact opneemt met de klant.

Voor webshops zijn bedankkaartjes met korting op je volgende bestelling enorm impactvol geweest op vervolgbestellingen. Maar ook wist-u-date flyers waarin kort uitgelegd wordt welke passende producten / diensten er nog meer beschikbaar zijn, is enorm waardevol.

Het aanbieden van aftersales en upgrades aan jouw klant

Natuurlijk wil je jouw klant zo veel mogelijk van jouw producten en services kunnen aanbieden. Een veel gebruikt en geschikt moment om jouw klant te informeren over eventuele vervolgacties is bijvoorbeeld bij de oplevering van je product / service. Dit kan per e-mail, bijvoorbeeld na een bestelling of via een flyer of kaartje bij het afleveren van een product.

Welke manier het beste bij je klant of service past, kies je natuurlijk zelf, maar de presentatie van deze aftersales is enorm belangrijk. Als je geen goede impact maakt of het duidelijk uitlegt zal de klant minder geneigd zijn in te gaan op je aanbod. Ik help bedrijven bij het visueel verzorgen van deze presentatie.

Kan ik jou helpen bij de presentatie van jouw nazorg?

Elk bedrijf is uniek en daardoor ook elke situatie. In een vrijblijvend gesprek wordt het al snel duidelijk wat er moet gebeuren en welk soort design en mogelijkheden het beste bij je (bedrijf) past. Ben je geïnteresseerd in de mogelijkheden? Neem dan contact met mij op.

Heb je interesse of heb je een vraag?

Aarzel dan niet contact met mij op te nemen voor een vrijblijvend gesprek.

Je kan mij telefonisch bereiken of per email. Heb je een snelle of korte vraag? Dan kun je mij ook bereiken op WhatsApp via onderstaand mobiele nummer. In de meeste gevallen kan ik direct reageren. Ik help je graag.
Contact opnemen Whatsapp me