6921 TP Duiven
Hi! Ik ben Frank van der Heijden, eigenaar van Timeless Design en ik vind het geweldig om startende, beginnende en kleine bedrijven te helpen met de groei van het bedrijf door middel van design en techniek. Ik help bedrijven met cruciale vraagstukken, zoals: 'Hoe zorgen we ervoor dat onze klanten direct een goede indruk krijgen en overtuigd zijn dat wij de beste keuze zijn?' Ik assisteer bij het vinden van de juiste tone-of-voice door effectieve branding, en ondersteun alle creatieve aspecten van dit proces. Dit omvat logodesign, tekstschrijven, regelen van drukwerk, het opzetten van een fantastische website, en zelfs het optimaliseren van klantcommunicatie, zoals het vragen van reviews na succesvolle projectafsluiting.
Al van jongs af aan was ik zeer geïnteresseerd in design en creativiteit. Als kind was ik altijd aan het tekenen en mijn schriften stonden vol met cartoons, doodles en creatieve ontwerpen. Ik maakte kunstwerkjes van de overgebleven groenten op mijn bord tijdens het avondeten. Waar ik ook was, ik vermaakte me altijd prima door mijn creativiteit te uiten.
En toen kwam het internet en ik raakte direct gefascineerd door de combinatie van online design en development. Sindsdien ben ik continu actief geweest in het ontwerpen en de technische aspecten van websites, drukwerk en (online) reclame. Na mijn HBO-opleiding Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen, en na meerdere succesvolle stages en freelance ervaringen bij diverse organisaties, besloot ik om mijn eigen onderneming te starten. In 2009 richtte ik Timeless Design op.
Het is leuk om iets te bedenken, maar als het technisch niet haalbaar is, te veel kost, of te lang duurt om te realiseren, dan is het natuurlijk niet erg nuttig. Daarom was en is het voor mij van het grootste belang dat ik de technologie achter alles wat ik bedenk en ontwerp, tot in de details begrijp.
Deze motivatie zette mij ertoe aan om zelf programmeren en coderen te leren, waardoor ik nu alles zelf kan ontwikkelen. Dit is ook de reden waarom ik niet werk met bestaande standaardsystemen en -templates. Ik wil aan al mijn klanten kunnen garanderen dat alles wat ik toon, realiseerbaar is en bovendien gemakkelijk onderhouden, aangepast, en uitgebreid kan worden. Naar mijn mening is dit alleen mogelijk als je ook de techniek erachter echt begrijpt.
Ik ben van nature een nuchter, transparant en realistisch persoon, en ik erger mij enorm aan ingewikkelde en misleidende informatie in het (bedrijfs)leven. Ik begrijp dat veel mensen vastlopen door de snelle groei van technologie. Alles gaat zo snel dat het moeilijk is om bij te blijven en te onderscheiden wat effectief is en wat verouderd. Daarom vind ik het essentieel om mijn klanten een eerlijk, duidelijk en transparant verhaal te vertellen. Mijn missie is om hen te beschermen tegen verouderde technieken, onbetrouwbare informatie en loze beloftes.
Ik heb bedrijven zien investeren in (internet/SEO) services en producten waarvan mijn haren recht overeind kwamen te staan. De klant had totaal geen idee wat en waarom ze eigenlijk de investering moesten doen en hebben hierdoor investeringen gedaan die soms veel te duur waren, vaak compleet overbodig zijn of simpelweg gewoon niet werkte.
Deze situatie inspireerde mij klanten te helpen uit dit doolhof van mogelijkheden en techniek. Door deze missie heb ik al zoveel klanten honderden tot soms wel duizenden euro's kunnen besparen. Dat is iets dat mij echt een glimlach op mijn gezicht geeft wetende dat ik deze klanten heb kunnen helpen.
Het is voor mij een vereiste geworden mijn klanten dusdanig te informeren dat al hun vragen op een duidelijke en gemakkelijke manier worden beantwoord. Ik geef mijn klanten een helder en duidelijk verhaal zonder moeilijke en technische vaktermen. Alle keuzes en stappen worden uitgebreid toegelicht en dit wordt altijd heel goed ontvangen.
Persoonlijke en creatieve groei is voor mij essentieel, en soms vereist groei dat je jezelf uitdaagt. Toen ik enkele jaren geleden begon met schilderen als hobby, was het mijn doel om nieuwe technieken te leren. Ik negeerde het standaardadvies om niet met portretschilderijen te beginnen en koos in plaats daarvan voor deze complexere vorm. Deze beslissing pakte achteraf goed uit. Schilderen heeft me een verfijnd gevoel voor kleur- en tintenharmonie gegeven, wat ik nu toepas in bijvoorbeeld het weergeven van gezichten.
Ben jij klaar om de groei van je bedrijf een positieve impuls te geven? Laat mij je dan helpen bij het samenstellen van de best passende branding. Ik bied ondersteuning van A tot Z: van het ontwerpen van je logo tot het opzetten van je website, en het designen en regelen van alle soorten drukwerk die je tijdens je bedrijfsvoering nodig hebt. Graag help ik je met een krachtige strategie en sta ik naast je terwijl je deze groei doormaakt. Geïnteresseerd? Neem dan contact met mij op.